Регионални новини: София | Пловдив | Варна | Бургас | Русе | Благоевград
11 Февруари в 12:27 | Източник: Cross.bg
Оценка: 0/5 (0) |0
Какво да ядем преди и след тренировка?
AКРОСС/ Необходимо ли е да ядем преди тренировка?
Повечето хора се чувстват по-комфортно когато правят кардио, без да са консумирали храна минимум 2 часа преди това.
Но ако сте решили да правите силова тренировка не е препоръчително да е на празен стомах. Закуската преди силова тренировка е добре да бъде въглехидратна, за да имате необходимата енергия.
От какво значение е типът тренировка:
Има огромна разлика между два часа тренировка по йога и два часа тежка силова тренировка. Йога – това е натоварване с низка интензивност, която е свързана с дишането, затова не е препоръчително да сте яли преди нея.
Минимум час и половина – два часа преди тренировка е добре да сте приключили с храненето, като разбира се е хубаво да сте приели въглехидрати и белтъчини.
Ако се занимавате с кросфит – между началото на тренировката и края на последното хранене трябва да са изминали поне 4 часа. По този начин ще активирате целия си организъм.
Съществува една заблуда у повечето хора, че по време на кардио горите мазнини, но това не е точно така. По време на кардио тренировка използваме гликоген от черния дроб, 45-60 мин. Мазнините се изразходват от организма много икономично, основно по време на отдих, сън и спокойни занимания.
Затова каквото и да изядете преди тренировка, няма да повлияе особено на този процес
Към пълния текст на новината тук
Оценете новината: 0/5
Коментари
Няма добавени коментари - бъдете първи!
Оставете коментар
Ако имате регистрация, моля влезте
въведете потребителско име:
въведете email:
въведете парола: въведете коментар: въведете показания код:
забравена парола?