Регионални новини: София | Пловдив | Варна | Бургас | Русе | Благоевград
20 Април в 10:27 | Източник: Cross.bg
Оценка: 0/5 (0) |0
Най-успешните домашни тренировки за плосък и стегнат корем
/КРОСС/ Много хора мечтаят за плосък корем - това е важно не само за нашия външен вид, но и за здравето ни. Един от най-големите проблеми на всеки, който иска да изглежда добре, са мазнините около корема. В основата на топенето им, разбира се, е хранителният режим, но има упражнения, която също биха помогнали. Те могат да се правят навсякъде, без екипировки, и дори не включват досадното тичане. Ето кои са те:
Лицеви опори
Лицевите опори са едни от най-ефективните упражнения, които можете да правите за коремните мускули, защото те ангажират всички основни мускулни групи, напречните мускули и външните мускули. Те са перфектни и за цялостното физическо състояние. Бърпита
Едно упражнение, съставено от цели 4 елемента. И те, подобно на лицевите опори, са перфектни за цялостното състояние на тялото, като тук плюсът е кардио елементът.Планински катерач
Изкачването на планини и върхове е страхотно, но не винаги имаме възможността. Упражнението е подходящо и за корем, и за рамо. Доброто старо упражнение си е старата класика в жанра. И има защо.Планк

Планковете са особено популярни в последно време и има защо! Ще развият не само корема, но и цялата област на кръста. Там участват и седалищните мускули, и раменете. Започнете от 30 секунди и увеличавайте.Сумо клек
Там освен коремът, влиза и седалището, както и мускулатурата на краката. Ако вземете и бутилка вода в ръцете си, ще усетите и по-голямо натоварване.
 
Към пълния текст на новината тук
Оценете новината: 0/5
Коментари
Няма добавени коментари - бъдете първи!
Оставете коментар
Ако имате регистрация, моля влезте
въведете потребителско име:
въведете email:
въведете парола: въведете коментар: въведете показания код:
забравена парола?